onsdag 17 juni 2009

Annika Q? Humorist eller årets blådåre?

Det är otroligt faktiskt. Vi har människor som sitter i riksdagen med ett logiskt tänkande som inte verkar vara sant.

Jag läste inlägget och min första tanke var, hon är inte hon riktig, men sedan insåg jag det humoristiska och skrattade så tårarna rann.

Men ärligt talat, är det här det som representerar Centerpartiet vad ska man då tro om deras väljare.

Sicken blådåre och hon kan ju inte ens stava till Karlsson.

http://qarlsson.se/blogg/?p=710 Piratpartiet värnar om integriteten. Unga män röstar på piratpartiet. Unga män våldtar kvinnor. Vilket leder fram till slutklämmen "Och jag får inte ihop det - tycker unga män att integritet är viktig eller tycker de inte det?

Hur tusan får hon ihop det.

Det är väl samma logik som gör att vi får femton nya poliser som ska syssla med olaglig fildelning. Kommer säkert att minska antalet pedofiler och våldtäktsmän.

1 kommentar:

Sarah sa...

Läste på Annikas blogg....jag gillade ett svar, som fick mej att skratta....

"Låt mig argumentera på samma sätt, så ska vi se var vi hamnar:

1. En struts flyger inte.
2. En sten flyger inte.

Slutsats: En struts är en sten."

Nä, jag får gå och torka tårarna....det var så kul!